RSS

CEAS CU CEAS SI DOR CU DOR

11 Ian

img_5466

DOAMNE, Dumnezeule, numele Tau este IUBIRE! Te rog, sa nu ma alungi de la Fata Ta, din cauza pacatelor mele celor multe!
DOAMNE, numele Tau este PUTERE! Te rog, intareste-ma, sa nu atinga ura, sufletul meu!
DOAMNE, numele Tau este PACE! Te rog, sa dai pace sufletului meu, care este mult tulburat!
DOAMNE, numele Tau este MILA! Te rog, sa nu incetezi a ma ierta, de cate ori ma caiesc si ma spovedesc prin duhovnic!
„Ceas cu ceas si dor cu dor, Slava urc, slava cobor, Prea mi-s vreme, prea mi-s trup, Prea ma frang si prea ma rup, Si mi-i teama c-am sa pier, Pe drumeagul catre cer, Ca prea-i lunga, aceasta cale, Pan’ la Raiurile Tale, Si-a-nceput in mine Doamne, Sa se-nsere, sa se-ntoamne”.
Preot Ioan.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 11 Ianuarie 2017 în RUGACIUNI

 

Lasă un răspuns

 
Lacrimaroua

... e lumea mea si , te invit in ea ...

Lupta cea bună

Scrisori de la Ghiță Ignat din penitenciar

Mika Blog

" Viaţa este arta de a desena fără radieră " John Gardner

PILDE CRESTIN ORTODOXE

babylenuta. WordPress.com site

PELERIN ORTODOX

"ORTHODOX PILGRIM Προσκυνητής ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ PÈLERIN ORTHODOXE PELLEGRINO ORTODOSSO "

Un blog cu atitudine

Atitudine nu inseamna neaparat blog. Blog inseamna atitudine.

SACCSIV - blog ortodox

Ortodoxie, analize, documentare, istorie, politica

Calea de mijloc

Ortodoxie fără ideologie

Lacrimaroua

... e lumea mea si , te invit in ea ...

Lupta cea bună

Scrisori de la Ghiță Ignat din penitenciar

Mika Blog

" Viaţa este arta de a desena fără radieră " John Gardner

PILDE CRESTIN ORTODOXE

babylenuta. WordPress.com site

PELERIN ORTODOX

"ORTHODOX PILGRIM Προσκυνητής ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ PÈLERIN ORTHODOXE PELLEGRINO ORTODOSSO "

Un blog cu atitudine

Atitudine nu inseamna neaparat blog. Blog inseamna atitudine.

SACCSIV - blog ortodox

Ortodoxie, analize, documentare, istorie, politica

Calea de mijloc

Ortodoxie fără ideologie

